Sepetim (0 Ürün)
GİRİŞ YAP
MAĞAZADAN TESLİM AL
Mağazadan Teslim Al nedir?

Defacto.com.tr'den oluşturduğunuz siparişi DeFacto mağazalarından teslim almayı sağlayan hizmettir.

Mağazadan Teslim Al için kargo ücreti ödeyecek miyim?

Mağazadan Teslim Al seçeneği ile oluşturduğunuz siparişlerinizde kargo ücretsizdir.

Siparişimi hangi mağazalardan teslim alabilirim?
Şehir
Mağaza
 
 
 
Mağazadan Teslim Al seçeneği ile nasıl sipariş oluşturabilirim?

Beğendiğiniz ürünlerin beden ve rengini seçip sepetinize ekleyin. Adres adımında mağazadan teslim al adımını seçip, ilgili bölümleri doldurarak ödeme adımına geçiniz. Ödeme yönteminizi belirleyerek siparişinizi tamamlayabilirsiniz.

Siparişimin durumunu nasıl takip edebilirim?

Siparişiniz kargoya verildikten sonra 1-5 iş günü içerisinde seçtiğiniz DeFacto mağazasına iletilir.Üyelik hesabınızla verdiğiniz siparişlerinizde hesabınıza giriş yapıp Hesabım > Siparişlerim bölümünden siparişinizin durumunu görebilir ve siparişiniz kargoya verildiyse kargonuzu takip edebilirsiniz. Üye olmadan verdiğiniz siparişlerinizde ise ana sayfamızda yer alan Üyeliksiz Sipariş Takibi bölümüne tıklayarak siparişinizin durumunu görebilir ve kargonuzu takip edebilirsiniz.

Siparişimi mağazadan nasıl teslim alabilirim?

Siparişiniz mağazaya geldiğinde size bilgilendirme maili ve sms'i gönderilecektir. Siparişiniz mağazaya iletildikten sonra ilgili mağazaya giderek teslim alabilirsiniz.

Teslim almak için kimlik belgenizle (Nüfus Cüzdanı, Ehliyet, Pasaport, öğrenci kartı) birlikte mağazamıza gelmeniz ve sipariş onay mailini ya da sms'i kasa personelimize göstermeniz yeterlidir.

Mağazamıza siparişinizi teslim almak için gelemediğiniz durumlarda, yetkilendireceğiniz bir yakınınız ya da arkadaşınız siparişinizi sizin adınıza mağazamızdan teslim alabilir.

Siparişinizin mağazada bekleme süresi, siparişin mağazaya teslimini takip eden 10 gündür.

Siparişinizi teslim almadığınız durumlarda iade işlemi gerçekleştirilecektir.İadeniz ödeme yaptığınız kartınıza aktarılacaktır.

Mağazadan Teslim Al seçeneği ile oluşturduğum siparişimi iptal edebilir yada değişiklik yapabilir miyim?

Siparişiniz hazırlık aşamasındayken iptal işlemi için 0 850 333 22 86 numaralı müşteri hizmetleri hattımızı arayabilir ya da [email protected] mail adresine sipariş numaranız ile birlikte email göndererek talebinizi iletebilirsiniz. Değişim işlemleri ise sadece ürün size ulaştıktan sonra mağazalarımızdan sağlanmaktadır.

Siparişimi almak için gecikirsem ne yapmam gerekmektedir?

Siparişinizi belirtilen süre içinde teslim alamadığınız ve teslimat süresini uzatmak istediğiniz durumlarda 0 850 333 22 86 müşteri hizmetleri hattımıza ya da [email protected] mail adresimize bildirmeniz gerekmektedir. Siparişinizin teslim alma süresini en fazla 7 gün daha uzatabilirsiniz.

Mağazadan teslim aldığım ürünlerimi mağazada değiştirebilir ya da iadesini yapabilir miyim?

Mağazadan teslim aldığınız ürünlerin değişim ve iadesini 60 gün içerisinde mağazalarımızdan gerçekleştirebilirsiniz.

Bazı ürünlerde neden mağazadan teslim al ile sipariş oluşturamıyorum?

Gönderim merkezi farklı olan ürünlerimizde mağazadan teslim al hizmeti sağlanamamaktadır. Bu ürünlerde mağazadan teslim al seçeneği sunulmayacaktır.