Sepetim (0 Ürün)
GİRİŞ YAP
POPÜLER SORULAR
Sitenizde kargo ücreti ne kadar?

Sitemizden yapacağınız tüm alışverişlerde Türkiye'nin her yerine kargo ücreti 9,99 TL'dir. Ayrıca Mobil uygulamaya özel 250 TL ve üzeri siparişlerinizde kargo ücreti bulunmamaktadır.

Kapıda ödeme için ekstra bir ücret ödemem gerekli midir?

2000 TL’ye kadar olan siparişlerinizde kapıda ödeme seçeneğimizden faydalanabilirsiniz. Kapıda ödeme hizmet bedeli sadece 6,99 TL'dir. Siparişinizde kargo ücretine ek olarak kapıda ödeme hizmet bedeli yansıtılacaktır. Kapıda ödeme seçeneği ile sipariş verebilmeniz için üyelik hesabı oluşturmanız ve adrese teslimat seçeneğini seçmeniz gerekmektedir.

Kapıda ödeme siparişi nasıl oluşturabilirim?

Sepet ve adres adımından ilerleyip ödeme ekranına geliniz. Ödeme ekranında “Kapıda Ödeme” seçeneğine tıklayınız. Kapıda ödeme seçeneği ile sipariş verebilmeniz için üyelik hesabı oluşturmanız ve adrese teslimat seçeneğini seçmeniz gerekmektedir. Siparişiniz tamamlanmadan önce sms ile onay alınacaktır. Lütfen cep telefonu numaranızı giriniz. Sms ile onay şifreniz hemen gönderilecektir. Bu şifreyi girip siparişinizi tamamlayabilirsiniz. Onay alınmaması halinde siparişiniz işleme alınmayacaktır.

Nasıl sipariş verebilirim?

Beğendiğiniz bir ürünün, rengini ve bedenini seçtikten sonra “Sepete Ekle” butonuna tıklayınız. Alışverişi tamamla diyerek giriş bölümünden kullanıcı girişi yapabilir, üye olabilir ya da üye olmadan devam edebilirsiniz. Alışverişinizi tamamlamak için teslimat seçeneğinizi belirledikten sonra ödeme ekranına ilerleyip tercih ettiğiniz ödeme seçeneğimiz ile siparişinizi oluşturabilirsiniz.Tahmini teslimat süresi, bulunduğunuz adrese göre 1-6 iş günü arasında değişkenlik gösterecektir (Pazar günleri ve resmi tatiller hariçtir).

Siparişim ne zaman gelir?

Tahmini teslimat süresi, bulunduğunuz adrese göre 1-6 iş günü arasında değişkenlik gösterecektir (Pazar günleri ve resmi tatiller hariçtir).

Kargomu nasıl takip edebilirim?

Siparişiniz kargoya verildiğinde size bilgilendirme amaçlı sms ve e-mail göndereceğiz. E-mailin içerisindeki kargo takip linkini tıklayarak kargonuzu takip edebilirsiniz.

Üyelik hesabınızla verdiğiniz siparişlerinizde hesabınıza giriş yapıp ilgili siparişin kargo takip linkini tıklayarak kargonuzu takip edebilirsiniz.

Üye olmadan verdiğiniz siparişlerinizde ise ana sayfamızda yer alan "Üyeliksiz Sipariş Takibi" bölümüne tıklayarak siparişinizin durumunu görebilir ve kargonuzu takip edebilirsiniz.

Siparişimde herhangi bir değişiklik yapabilir ya da siparişimi iptal edebilir miyim?

Siparişiniz hazırlık aşamasındayken iptal işlemi için 0850 333 22 86 numaralı müşteri hizmetleri hattımızı arayabilir ya da destek@defacto.com e-mail adresine sipariş numaranız ile birlikte email göndererek talebinizi iletebilirsiniz. Değişim işlemleri ise sadece ürün size ulaştıktan sonra mağazalarımızdan sağlanmaktadır.

Aldığım ürünleri nasıl iade edebilirim?

Siparişinizdeki kullanılmamış ürünleri orijinal paketleri ile 60 gün içinde size en yakın mağazalarımızdan iade edebilir, mağazalarımızda değişim yapabilir ya da aşağıdaki adımları izleyerek sitemiz üzerinden iade edebilirsiniz.

“Hesabım” alanında yer alan “Siparişlerim” listesinden iade etmek istediğiniz siparişinizi seçiniz.

“Sipariş Detayı” sayfasından “ İade Talebi” butonuna basınız.

İade edilecek ürün/ürünleri ve iade nedeni seçiniz.

Ekranda çıkan iade kodu ile birlikte ücretsiz olarak MNG Kargo ile iade gönderiminizi tamamlayınız. Diğer tüm kargo şirketleri ile yapılan iadelerde kargo ücreti göndericiye aittir.

İade adresi: Kazımkarabekir Mh. 1. Organize San. Bölgesi Cumhuriyet Cad. Yanı Çerkezköy / Tekirdağ.

Sitenizden aldığım ürünleri mağazalara iade edebilir miyim?

Sitemizden alınan ürünleri faturanız ile birlikte 60 gün içerisinde en yakın DeFacto mağazasına iade edebilir ya da mağazalarımızda değişimini yapabilirsiniz.İadeniz ödeme yaptığınız kartınıza aktarılacak olup kapıda ödeme seçeneğinde iadelerinizin tutarı üyelik hesabınıza parapuan olarak tanımlanır. Size en yakın mağazamızı bulmak için tıklayınız.

Sitenizden aldığım ürünlerin beden değişimi nasıl yapılmaktadır?

Sitemizden aldığınız ürünlerin değişimi 60 gün içinde sadece mağazalarımızdan yapılabilmektedir. Size en yakın mağazamızı bulmak için tıklayınız. Mağaza çalışanlarımız ürün değişiminde size memnuniyetle yardımcı olacaktır.

Sepetime ürün ekleyemiyorum. Ne yapmalıyım?

Lütfen internet tarayıcınızın (Chrome, Explorer, Safari, Firefox vb.) ayarlar bölümünden geçmiş'e tıklayınız ve tarama verilerini temizleyin. Alternatif olarak kullanmış olduğunuzdan farklı bir tarayıcı (Chrome, Explorer, Safari, Firefox vb.) ile tekrar deneyebilirsiniz. Sorun devam ederse 0 850 333 22 86 numaraları müşteri hizmetleri hattımızı arayabilir ya da destek@defacto.com e-mail adresine mail göndererek bize ulaşabilirsiniz.

Ürünün mağaza stoğunu görebilir miyim?

Ürün stokları hakkında bilgi almak için size en yakın mağazalarımızla temasa geçebilirsiniz. Mağaza iletişim bilgilerine buradan ulaşabilirsiniz.

Mobil Uygulamada Barkod Okuyucu Çalışmıyor. Ne yapmalıyım?

Bu özellik iphone'larda telefonun menüsünde ayarlar --> gizlilik --> kamera altında defacto seçeneğini aktif etmeniz halinde kullanıma açılacaktır. Androidler de ise, uygulama yöneticisi içerisinde yer alan defacto uygulamasının izinler başlığı aktif edilerek kullanıma açılacaktır.

"Artık bildirim almak istemiyorum" Ayarlarımı nasıl değiştirebilirim?

Google Chrome’da Bildirimleri Açma/Kapama
 

  1. Tarayıcının sol üst köşesinde bulunan kilit simgesine tıklayın.
  2. Site ayarları” seçeneğine tıklayın.
  3. Bildirimler” seçeneğinde yer alan “İzin ver” komutuyla bildirimleri açın.
  4. Bildirimleri kapatmak istiyorsanız “Engelle” seçeneğine tıklayın.
 
Microsoft Edge’de Bildirimleri Açma/Kapama
 
  1. Tarayıcının sol üst köşesinde bulunan kilit simgesine tıklayın.
  2. İzinler” seçeneğine tıklayın.
  3. Bildirimler” seçeneğinde yer alan “İzin ver” komutuyla bildirimleri açın.
  4. Bildirimleri kapatmak istiyorsanız “Engelle” seçeneğine tıklayın.
 
Android’de Bildirimleri Açma/Kapama
 
  1. Tarayıcının sağ üst köşesinde bulunan üç noktaya tıklayın.
  2. Açılan pencerede “Ayarlar” seçeneğine tıklayın.
  3. Bildirimler” seçeneği ile ilerleyerek, bildirim izinlerin açmak için “Siteler” alanından www.defacto.com sitesi için izin verin.
  4. Bildirim izinlerini engellemek için izin butonunu kapatabilirsiniz.
 
Mobil Uygulama Bildirimleri Açma/Kapama
  1. DeFacto mobil uygulamadan hesabınıza giriş yapın ve sağ altta bulunan “Hesabım” seçeneğine tıklayın.
  2. Hesabım ekranında sağ üstte bulunan seçeneklerden “Ayarlarım” a tıklayın.Ayarlarım üzerinden “Bildirim Ayarlarını” tıklayarak bildirimlerinizi kapatabilirsiniz.
Siparişim eksik ulaştı. Ne yapmalıyım?

Sizi bekletmemek adına siparişinizdeki hazır ürünler gönderilmiş olup kalan ürünlerin kısa sürede gönderimi ücretsiz olarak yapılacaktır.